Aneszteziológia

Műtétre vár, és fél a fájdalomtól? Aggódik az érzéstelenítés, az altatás miatt? Szeretne fájdalommentes műtétet? Nem tudja, mi a különbség az altatás és az érzéstelenítés között?

Aneszteziológia

Előfordulhat, hogy fájdalmas vizsgálatokra, beavatkozásokra, műtétekre kerül sor – ilyenkor az orvos kérheti altatóorvos bevonását, aki a fájdalommentességet biztosítja a páciens számára. Az aneszteziológus szakorvos, más néven altatóorvos minden sebészeti beavatkozás előtt felméri a beteg állapotát, és meghatározza azon feltételeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a beavatkozás biztonságosan elvégezhető legyen. Az aneszteziológus tesz javaslatot arra is, hogy a beavatkozást altatásban végezzék, vagy inkább helyi, regionális érzéstelenítés alkalmazása a megfelelőbb.

A manapság használt módszerekről elmondható, hogy biztonságosan és jól működnek. A műtét előtt minden altatást vagy érzéstelenítést az aneszteziológussal való konzultáció előz meg, amelyen az aneszteziológus szakorvos részletesen kikérdezi a beteget a korábbi és aktuális betegségeiről, és tájékozódik az ismert vagy lehetséges allergiás betegségekkel kapcsolatban értékeli az elvégzett vizsgálatokat (labor, mellkas röntgen, EKG, stb.)

Az aneszteziológus orvos az altatás pillanatától a páciens mellett van, egészen az ébredésig figyeli és ellátja a pácienst.

Kérdéseivel bátran forduljon szakorvosunkhoz, ossza meg vele aggodalmát, nagyon fontos, hogy a páciens kellő felvilágosítása előzze meg a műtétet. Ennek köszönhetően kisebb szövődménnyel jár maga a műtét.

Rendel: Dr.Halász Oszkár     Rendelési idő: Csütörtök 17:00-19:00-ig

Vizsgálat:   6.000 Ft